20% OFF FIRST ORDER + FREE GIFT with your order & FREE SHIPPING OVER $60!!!

Collection: All the Feels funny & Sarcastic T-Shirts

Hand-made funny, sarcastic, inappropriate men & women t-shirts. Made to make u laugh out loud!! Gifts for everyone...mom, dad, sister, brother, best friend, worst friend (LOL), husband, wife & all the other a-holes you know!!! Grab one (or ten) of these sassy t-shirts for anyone you know. From smart-assy to just plain old hilarious!! Fabulous gag gifts!!!

All handmade in our little shop in Illinois. 

We want you to know that every time you make a purchase from us, 15% of the sales goes to Brandon's Foundation to help those with addiction's & the homeless.  
https://wearyourcrazy.com/pages/brandons-foundation
 

Unisex sizing
TTS
Poly/cotton

35 products
  • BRANDON'S FAV SAYING - "Are you STILL TALKING??" t-shirt FUNDRAISER FUNNY women | men white, black
    Yep, it's all about people talking!!! This shirt is hilarious!! Don't u wanna say this to everyone when THEY don't shut up?? Brandon did!!! I don't know why. He talked constantly. He never shut up.  Maybe that's why?? LOL  hahahahahahaha!!  100% Pre-shrunk ring spun cotton TTS machine wash
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • BRANDON'S FAV SAYING - "I didn't want to start a conversation" t-shirt FUNDRAISER FUNNY women | men white, black
    Whenever he asked a question or just started talking to you, then you answered with more than one word,  THIS IS WHAT HE SAID BACK!!  LOL  No shit. EVERY. SINGLE. FUCKING. TIME!! I wanted to choke him cuz he got me every. single. fucking. time!!! hahahahahahaha  100% Pre-shrunk ring spun cotton TTS machine wash
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • BRANDON'S FAV SAYING - "boobs"??" t-shirt FUNDRAISER women | men white, black
    BRANDON'S FAV SAYING -
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • BRANDON'S FAV SAYING - "What's Up F**ker??" t-shirt FUNDRAISER women|men
    I've been told from a few of Brandon's friends, his brother, his nephew & his dad that this what he always said when he saw you. I'm hoping it was only when he say the guys!!! LOL I hate the thought of saying it to the girls as well, even tho I cuss a lot!!!   100% Pre-shrunk ring spun cotton TTS machine wash
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • "It's not a PARTY till the wiener comes out" funny t-shirt Unisex DAD
    Who's the 'life of the PARTY' at all of your PARTIES?? You?? The same guy or girl?? Well no matter who it is, this is THE SHIRT FOR THEM!!!!! Whether it's a guy or girl, make sure they wear this shirt, give 'em a dam drink, and get the PARTY STARTED!!!!   100% pre-shrunk ring spun cotton TTS - UNISEX Wash inside-out
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • Funny "I don't Speak Dipsh*t - Beth Dutton" t-shirt Unisex
    Funny
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • Funny "VODKA, Happy Water For FUN People" white t-shirt UNISEX
    Funny
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • Funny sarcastic "SHIT SHOW COORDINATOR" t-shirt Unisex white | black | dark grey
    Shit Show Coordinator funny shirt for moms, dads, coaches, coordinators, organizers, bosses and more! If the shit show is being coordinated, this t-shirt is a must! Select your color and size and get it now!!!  4.5 oz., 100% preshrunk ring spun cotton Unisex TTS
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • Funny "Your Fun when I'm Drunk" t-shirt St Paddy's Unisex for him/her
    Here's THE best t-shirt to wear when you're goin' to the bar on St Paddy's Day with friends!! How many conversations you think will start because of this shirt?? How many new friends you think you'll make?? Maybe too many LOL   Funniest
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out
  • Hilarious TACO LOVER t-shirt for her him white/black unisex
    We just brought this baby out of the vault Just For You All!! One of our BEST SELLERS & we wanna make sure you get yours.   You think you love tacos??? You've never seen the crazy people I know that REALLY LOVE TACOS!!!!! Like super-crazy taco lovers!! LOL It says....
    Regular price
    $27.99
    Regular price
    Sale price
    $27.99
    Unit price
    per 
    Availability
    Sold out